Meer overzicht, rust en tijd
Hoi, ik ben Vivianne Kroone en ik ben gespecialiseerd in het organiseren van je werk met behulp van de tools Outlook, OneNote en MS Teams. Stuk voor stuk fantastische tools boordevol handige functies. Er komt gedurende de dag een hoop werk op je af, via e-mail, telefoon, chat, in Teams kanalen, uit vergaderingen of iemand die even bij je langsloopt.
Hoe zorg je er voor dat je overzicht houdt op al dit werk? En hoe kun je de tools in je werk, zoals Outlook nu inzetten om je hierbij te helpen? Om bijv. super snel een mail te parkeren op een plek waar je hem precies op het juiste moment weer bij de hand hebt.
De meest handige functies in tools vaak nog onbekend. En ik snap het helemaal hoor, je hebt al genoeg te doen en geen tijd om ook nog eens uit te zoeken wat je allemaal met deze tools kan.
Daarom doen we dit tijdens een training. Ik leer je alle ins en ons over deze tools, zodat je deze vanaf nu slim kunt inzetten om meer overzicht, rust en tijd te hebben voor jouw belangrijke werk. En het leukste is: we gaan meteen praktisch met elkaar aan de slag! Dag onrust en tijdverspilling, hallo handige tools!