De mailbox is voor de meeste mensen een productiviteitskiller van jewelste. De meeste werken al gauw minimaal 3 à 4 uur per dag vanuit hun mailbox. Daarnaast is het één van de grootste afleiders die er voor zorgt dat je je werk niet gedaan krijgt. Terwijl dit niet zo hoeft te zijn. Je moet alleen net even de valkuilen kennen en weten hoe je je mailbox slim aanpakt. In dit webinar leer jij de belangrijkste do's & dont's van efficiënt e-mailbeheer.
Wat ga je leren tijden dit webinar?
- De nummer één fout die iedereen in het slim omgaan met je mailbox
- Hoe je die eindeloze stroom aan e-mails makkelijker weg werkt, zodat je van je mailachterstand afkomt
- Welke onhandige e-mailsgewoontes ervoor zorgen dat je steeds weer je to do lijst niet af krijgt
- Hoe je vanaf nu voorkomt dat e-mail je zoveel tijd kost
- Hoe je weer controle krijgt over je mailbox
- Hoe je met één super simpele regel minimaal 2 keer sneller je mail verwerkt
- Hoe je overzicht krijgt op al je to do's uit je mailbox, zodat je weet wat je wat prioriteit heeft
Met je mailbox onder controle kom je weer toe aan je belangrijke werk en kan je hier beter op focussen. En 's avonds kun je na een geslaagde werkdag met een gerust hart op de bank zitten, omdat je weet dat je er niets meer open staat in je mailbox wat je eigenlijk nog had moeten doen vandaag. Je kunt gewoon je werk even loslaten, lekker relaxen en genieten van je avond.